RSS Besleme

çiy köfte

Posted on




malzemeler.
yarım kg sınırsız ve yağsız dovulmuşet,
maydanoz,kırmızı bımer yeşil soğan,ınce bulgur,tuz.acısalça.domatessalçası

yapılışı.
ınce bulgur kaynak su ıle ıslanır kabartılır.dumatesv bıbersalçası ıleıyıce özleşır bahararatlareklenırsonra kıyma katılır yoğurulur ozlendığı anlamak için abım tavana atataryapılmadan tatmaktan abı kardeş bıtırız marul maydonozla suslenır
not ben yoğurmadım abım sağolsun buzla yoğuruyor afıyetolsun

About belguzaranne

örgü,yemek,sağlık,sağlık,spor,siir,hıkaye vs.....

16 responses »

  1. elinize sağlık nefis görünyor. inan orjinalini yemeyeli çok oldu:))

    ben sıkça kıymasız (gençlerin deyimiyle çakması:)) ) nı yapıyorum onunla idare ediyoruz.

    canım ziyaretinize çok mutlu oldum.
    sizi ekleyebilirmiyim. uğrarım arada bir kolaylar gelsin
    güzellikler içinde olmanız dileğiyle sevgiler

    Cevapla
  2. elerine saglık bayılırım çiğ köfteye blogcu fatoca

    Cevapla
  3. oh ohhh harika bir cigköfte varmis arkadasimda, ellerine saglik canim, sevgilerimle….

    Cevapla
  4. süper hele birde bol acılı olursaa ohhh 🙂
    ellerinize sağlık sizinde abinizinde…
    çok nefis görünüyor,sağlıcakla kalın…

    Cevapla
  5. Baharın güneşi bahtına doğsun acılar kederler gönlünden uzak olsun. Tüm güzellikler ve mutluluklar senin olsun. http://lilamorhobi.blogspot.com

    Cevapla
  6. ellerinize sağlık ve size afiyet olsun bir dilim aldım.harikaydı.
    arkadaşıma sıcacık sevgi ve selamlar

    Cevapla
  7. Çok güzel ve emekli bir yiyecek bende sık olmamak kaydıyla yaparım özel konuklarıma ama şimdi etsiz yumurtalı yapıyorum o da çok güzel ve lezzetli oluyor
    Ellerinize sağlık arkadaşım

    Cevapla
  8. Ellerine sağlık..nasılda severim çiğ köfteyi.
    off marulda var bolda limon..
    tabağı alıyorum hemen..

    Cevapla
  9. ıımm olsada yesek şimdi çiğ köfteye bayılırım elinize sağlık sevgiler arkadaşım

    Cevapla
  10. Günaydın Hayırlı Günler Yeni ve Güzel bir Bahar Haftasına başlarken günlerinizin ve gecelerinizin neşeli sağlıklı ve güzel geçmesini temenni ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg

    Pamuk ekim zamanının gelmesi dolayısıyle Arazileri toprağı hazırlamakla meşguldum ALLAH Kısmet ederse salı veya çarşamba günü yağmur olmazsa ekim yapacağız.Tabii bu arada biraz içim sıkıldı her nedense sebebini bilemiyorum internete dahi canım girmek istemedi.

    Bu nedenle 45 gündür sizlerden uzak kaldım ve biliyorum ki beni merak ettiniz çünkü yazılarınızdan görüyordum ama bir türlü sabah erkenden git akşam yorgun dön bu nedenle yazamadım sizlere özür dilerim.

    Şahsıma ve sayfalarıma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Sevgiyle,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olunuz.

    Saygılarımla

    Şükrü Yılmaz
    Antakya-Hatay
    http://sukruyilmaz.net

    AŞKIN KARANLIK METALİ

    Karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
    dokunmasın kimse bana
    kimse ulaşamasin artık tenimin incinen yerlerine…
    uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan
    zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
    biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime…

    biliyorum aşka kimse yok
    aşkın karanlık metali soğuyor yüreğimin derinliklerinde…
    aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım
    dağılıp gitti herkes
    içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde…

    Alıntı : Murathan Mungan
    http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=4720

    Cevapla
  11. Gunaydin Hayirli Gunler Yeni ve Guzel bir Gunesli Gun'e Baslarken Gunlerinizin ve Gecelerinizin Neseli Saglikli ve Guzel Gecmesini Temenni Ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin4.jpg

    Yaşam Gulmeyi Sevgi Hak Etmeyi Vefa Unutmamayi Dostluk Sadik Kalmayi Bilenler Icindir

    Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla MUtlu Esen Kalin Allaha Emanet Olunuz.

    Saygilarimla.

    Sukru Yilmaz
    Antakya-Hatay
    http://sukruyilmaz.net

    ESKİ TAS ESKİ HAMAM

    Bir gun karsilasirsak, sorma sakin bana beni
    Ben yine ayni ben'im, her sey bildigin gibi
    Gecmis olsa da yillar, gectigim hep ayni yollar
    Degisen tek sey su ki, sarmiyor artik beni, sevdi sandigim kollar.

    Acik kaldi kapilar, kapanmadi yaralar
    Sevgi cicekleri soldu, simdi bombos seralar
    Yesil topraga hasret, mavi deniz yelkensiz, mavi gok bulutsuz
    Benim benle savaşım, o da şimdi umutsuz.

    Isyankar gonlumde bastirilmis duygular
    Hep boluk porcuk simdi, yarim kaldi uykular
    Yasamdan bekledigim hicbir sey degil tamam,
    Eski tas, eski hamam, bi turlu yikanamam.

    Kaynak: Hayale Daldigim Demler/Yaprak Yayinlari, Subat 1997
    Alinti:Tuba Suphiye Balkanli
    http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=20814

    Cevapla
  12. BOA SEMANA, ABRAÇOS.

    Cevapla
  13. o köfteleri yerim ben yerim.ellerine sağlık.çok güzel görünüyolar ablacığım.sevgiler selamlar

    Cevapla
  14. miss gibi görünüyor misss…
    ellerine sağlık canım sevgiyle…
    Benim adım yok arkadaş listesinde 🙂

    Cevapla
  15. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    Cevapla
  16. Etkinliğime buyurun
    Gönderen :http://asimelek58.blogcu.com/
    43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.com
    http://gelibolu17.blogspot.com/
    http://selmahlc.blogcu.com/
    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
    18 MAYIS 2009 – 1 HAZİRAN 2009
    TARİHLERİ ARASINDA

    http://asimelek58.blogcu.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

