RSS Feed

SUKRU YILMAZ’A SONSUZ TEŞEKKÜRLER

Posted on

Evlenmek – Katlanmak

Melih Cevdet’e sormuşlar ‘evlilik nedir’ diye.
Eskiden demiş, kız tarafının ve oğlan tarafının ailesi biraraya gelir, yeni çiftin kuracağı yuva için beraber hazırlık yapılır, beraberce yeni ev dizilirdi. Tabi o zamanlar evler genelde bahçe içinde müstakil evlerdi. O yüzden buna ‘ Evlenmek’ denirdi. Şimdi ise yeni evliler apartman dairelerinde yani katlarda oturuyorlar, bu yüzden artık evlilik ‘Katlanmaktır’ demiş.’

EVLİLİK

1- Bir adam gazeteye ilan vermiş: ”Eş arıyorum”.
Ertesi gün yüzlerce mektup almış. Hepsi aynı şeyi söylüyormuş.
”Benimkini alabilirsin.”

2- Bir adam karısına arabasının kapısını tutuyorsa emin olabilirsiniz.
”Ya arabası yenidir ya da karısı!..”

3- Bir genç babasına sorar; ”Baba evlenmek kaça mal olur?”
Baba cevap verir: ”Bilmiyorum oğlum, ben hálá ödüyorum.”

4- Evli erkeklerin psikolojisi arkadaşlarla lokantaya gitmeye benzer.
İstediğin yemeği sipariş edersin, sonra yanındakinin istediği yemeği görüp
”Keşke onu isteseydim” dersin.

5- Evliliğin ilk yılında adam konuşur kadın dinler,
ikinci yılında kadın konuşur adam dinler,
üçüncü yılında her ikisi de konuşur, komşular dinler.

6- Bir kavgadan sonra kadın kocasına bağırır:
”Seninle evlendiğimde tam bir aptalmışım.”
Adam cevap verir: ”Evet aşıktım, fark edemedim.”

7- Bir davette bir kadın arkadaşına sorar; ”Alyansını yanlış parmağına takmıyor musun?” Diğer hanım cevap verir;
”Evet yanlış adamla evliyim de ondan.”

YAŞINA GÖRE ERKEK

*20 yaşında erkek FİAT gibidir. Küçük ama hızlı.

*20-30 yaş arasında PORSHE gibidir. Hızlı ve konforlu.

*30-40 arası erkek VOLVO gibidir. Biraz sıkıcı ama teknik olarak mükemmel.

*40-50 arası erkek OPEL gibidir. Yapabileceğinden fazlasını vaat eder.

*50-60 arasında ise eski bir FORD gibidir. Harekete geçirmek için karbüratöre biraz alkol koymak gerekir.

YAŞINA GÖRE KADIN

*15-25 arasında kadın AFRİKA gibidir. Yarı keşfedilmiş, yarı bakir.

*25-35 arasında AMERİKA gibidir. Tamamı keşfedilmiş ve bilimsel olarak mükemmel.

*35-45 yaşları arasında HİNDİSTAN ve JAPONYA gibidir. Çok ateşli, bilge ve güzel.

*45-55 arasında FRANSA gibidir. Savaştan hasarlı çıkmış ama hala çekici.

*55-60 arasında kadın ALMANYA gibidir. Savaşı kaybetmiştir ama umutları vardır.

*60-70 arasında kadın RUSYA gibidir. Geniş, sakin ama kimsenin gitmediği.

*70’inden sonra kadın TÜRKİYE gibidir. Şanlı bir geçmiş ama gelecek yok.

About belguzaranne

örgü,yemek,sağlık,sağlık,spor,siir,hıkaye vs.....

3 responses »

  1. İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

    HAZIRLAYANLAR

    http://PORSELENDEMLİK.BLOGCU.COM

    http://GELİBOLU17.BLOGSPOT.COM

    http://BİRDEMLİKSOHBET.COM

    6 EYLÜL 2009 – 19 EYLÜL 2009

    tarihleri arasında GELİBOLU17 yani ben,

    http://GELİBOLU17-MİDEDENKALBE.BLOGSPOT.COM

    adresimde sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
    her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
    sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,zevkle sayfamda yayınlayacağım…
    şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum…
    sevgiler

    Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
    yoruma bırakmanız önerilir….
    sevgiler

    Cevapla
  2. yazdıkların harika,valla haftanın ilk gününe yüzümde bir gülümsemeyle başladım.Yorumu şimdi yazıyorum canım ama sayfana sabah bakmıştım :)) paylaşımın için teşekkürler.
    Sevgiler

    Cevapla
  3. Çok güzel bir yazıymış. Çok hoşuma gitti.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

