RSS Feed

Posted on

http://www.turkcesevdalilari.com bu siteden alıntıdır

Ben, bir gece karanlığında garip yolcu
Sen, o gece düşlerime yağan yağmursun.
Aklımda sen, fikrimde sen
Dilimde hep sen, sen diye

Sen, benim umudumu filizleyen,
Nisan yağmurumsun
Bir fidan için ne demekse yağmur
Sen de benim için osun işte.

Sen ufkumda doğan güneş,
Gönül bahçemde açan uçurum çiçeğimsin,
Hani vardır ya koparmaya kıyamadığın.
Sen bende hep sensin
Ve hep sen kalacaksın…

About belguzaranne

örgü,yemek,sağlık,sağlık,spor,siir,hıkaye vs.....

4 responses »

  1. Ne güzel bir şiir kaynağı da belirtmişsin bu şekilde yazı yazanlara saygı duyuyorum sevgiler annesi.

    Cevapla
  2. Çok anlamlı bir şiir,yüreğine sağlık…

    Cevapla
  3. MERHABALAR,
    eldeneleblog.blogspot.com adresımıze kitap paylaşımına yorum bırakmışsınız.Kitabı istiyormusunuz yorum bırakma sebebınız bumudur yoksa sadece merhaba demekmıdır anlamadım sormak ıstedım:)))sevgılerle…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

