RSS Besleme

48.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği

Posted on


48.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için ben de aşure yaptım.Etkinliğin evsahibesine kolay gelsin diyorum,katılımcıların ellerine sağlık,sevgiler

MALZEMELER.
2 SU BARDAĞI BUGDAY
YARIM ÇAY BARDAĞI PIRINÇ
100GR KAYISI
100GR INCIR
SEKERI ARZUYA GÖRE
1 SU BARDAĞI NOHUT
1 SU BARDAĞI KURU FSULYE
CEVIZ(ÇEKILMİŞ
PORTAKAL KABUĞU ARZUYA GÖRE
KURU ERIK (ÇOCUKLAR SEVMEDIĞI IÇIN BEN KULLANMADIM
1 YEMEK KAŞIĞI NIŞASTA
1 SU BARDAĞI SUT
TARÇIN
YAPILIŞI:
BUĞDAY ,NOHUT, FASUL,YE, INCIR, ÜZÜM. AYRI AYRI KABLARDA ISLTILIR.
BUGMALZEMELER AYARI AYRI HAŞLANIR INCIR KARARTIĞI İÇİN BEN IYICE DURULUYORUM BUĞDAY AŞLANINCA MATUM MALZEMELER KAIŞTIRILI PIRINÇ ILAVA EDILIR BIR BARDAK SUTLE NISATA ÇIRPILIR KAYNAMAYA BAŞLIYANA KADAR IYICE KARIŞTIRILIR. KAPATTTIKTAN SONRA SEKER ARZUYA GÖRE AYARLANIR KARIŞTIRILIR TENCERE IYIVE HAMUR BEZI ILE SARILIR SONRA KASELERE BÖLUNUR UZEREINE YERKEN CEVIZ VE TARÇIN ASERPILIR BEN GUL SUYUD KULLANIYORUM AFIYET OLSUN

About belguzaranne

örgü,yemek,sağlık,sağlık,spor,siir,hıkaye vs.....

7 responses »

  1. Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis 🙂

    Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim…

    Hollandadan sevgiler!
    http://www.dusbahcesi.blogspot.com

    Cevapla
  2. Asureyi kim sevmez!! Uzun zaman oldu yemeyeli. Nefis gorunuyor ellerine saglik.

    Cevapla
  3. Anne Belgüzar hanım çoooooooooook teşekkürler aldım tatlıyı..

    Cevapla
  4. Çok severim aşureyi,ellerine sağlık arkadaşım..

    Cevapla
  5. fatma48-hazanyagmuru4

    oyyy oy ben bayılırım nede güzel görünüyo ellerine sağlık arkadaşım erkenden yapıverdin ha aşureyi rahmetli eşimin en sevdiği tatlıdır onun hayrına bende hep aşure yaparım afiyet bal olsun sevgiler

    Cevapla
  6. hmm canim cekti inanki ellerine saglik nefis gorunuyor…
    mutlu haftalar..

    Cevapla
  7. Canım ellerine saağlık çok severim:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

